– Eg er meir optimist no enn for fire månader sidan. Men det krev arbeid for å få til meir statleg kjøp av for Oslo-ruter til og frå Hovden.
Flyruta Oslo – Hovden får statleg støttekjøp ut 2021. Det er klart etter forhandlingane mellom Framstegspartiet og regjeringa om tiltakspakken for flynæringa m.a.
Når Framstegspartiet om ei vekes tid går i forhandlingar med regjeringa om statsbudsjettet, er statleg støtte til flyruta Hovden – Oslo i heile 2021 eit viktig krav.
– Eg forstår godt at Widerøe raslar med sablane og seier at dei vil vurdere å kutte kommersielle avgangar i kortbanenettet.
Fylkesutvalet har samrøystes vedteke ei fråsegn der det vert bedt om at flyruta Hovden – Oslo igjen vert ein del av ordninga med statlege støttekjøp (Fot-ruter).
– Viss ikkje regjeringa kjem med noko sjølve kjapt, vil vi syte for at det vert gjort noko for at rutetilbodet Hovden – Oslo ikkje vert redusert.
– Flyruta Hovden – Oslo er like viktig som togruta mellom Lillestrøm og Oslo. Kortbanetilbodet er denne regionen sitt viktigaste kollektivtilbod.
– Det er utenkjeleg at det ikkje skal kome tiltak som sikrar gode nok flyruter frå Hovden til Oslo også etter 1. oktober.
Hovden-Oslo er ei av fire ruter der fot-systemet må gjeninnførast. Og det må gjerast straks,
– Flytilbodet på Ørsta – Volda lufthamn Hovden handlar om ein samfunnskritisk infrastruktur. Det er også ei fylkeskommunal oppgåve å ta vare på tilbodet.
Frå toppen av Helgehornet lovar Høgre sin samferdsletopp, Helge Orten, at det framleis skal vere eit godt flytilbod frå Ørsta-Volda
Sentrale politikarar og viktige næringslivsaktørar på heile nordvestlandet er venta til møtet om flyplassen i Hovdebygda fredag.
Regjeringa trugar eksistensen til Ørsta - Volda lufthamn, seier stortingsrepresentant Jenny Klinge.
– Politikken som no er rådande er med på å pulverisere kortbanenettet. Kutta Widerøe er tvungne til å gjennomføre er dramatiske for regionen vår.
Widerøe er sikra garantiar frå staten, og held fram med flygingane på Hovden.