Rune Hovde fortalde transport og kommunikasjonskomiteen om lokale synspunkt på vegplanar.

Rune Hovde fortalde transport og kommunikasjonskomiteen om lokale synspunkt på vegplanar.

Ordførar Rune Hovde:

Slo eit slag for Fefast, og trafikken ut av sentrum

Ordførar Rune Hovde nytta tida godt då han onsdag fortalde om lokale vegløysingar for transport- og kommunikasjonskomiteen.

Hovde hadde fem minutt til rådvelde for å tale Ørsta og Volda si sak om framtidige lokale vegløysingar då transport og kommunikasjonskomiteen møttest på Hotell Ivar Aasen.

Hovde gjekk rett på sak og fortalde om eit godt kommunesamarbeid med mange tenestar og eit viktig regionalt trafikknutepunkt, men at ein ikkje kan kvile på lauvbæra etter dei to store utbyggingane i nyare tid.

– Vi har opna Eiksundsambandet og skal snart opne Kvivsvegen. Men vi kan ikkje berre klippe snorer. Vi må sjå opp og fram og forvalte dei verdiane vi har fått med samfunnet slik at vi kan møte dei generasjonane som kjem etter oss. E39 er hovudpulsåra for Vestlandet og skal gjere det muleg å nytte dei store verdiane vi har langs kysten vår. Difor seier vi at E39 må leggjast i ein trasé som er kort, rask og flat i den grad det er råd på Vestlandet. I diskusjonen om Hafast og Fefast, er det Fefast som er den korte, raske og flate løysingar. Uansett korleis næringslivet utviklar seg dei komande femti åra, vil ein via det midtre alternativet nå både befolkningskonsentrasjonane og næringslivet på begge sider, sa Hovde.

Han understreka at dette handlar om meir enn lokalpatriotisme og at ein ikkje kan prioritere at vegane skal innom kvar ei bygd, by eller næringsverksemd.

– Hafast er eit flott tiltak, men det er ikkje ein del av hovudpulsåra. Det er ein av arteriane som gjer at vi kan leve og bu her.

E39

Hovde var også innom utfordringane med europaveg gjennom sentrumsområda både i Ørsta og Volda.

– Når kjem gjennom den siste tunnelen i Kvivsvegen mot Volda er det naturlege å gå vidare inn i fjellet og kome til rundkøyringa i Furene, sa Hovde.

– I dag leiar vi trafikken gjennom begge sentruma. At vi har regulert ein europaveg nede langs kysten ligg som ei blokkerande, klam hand over utviklinga i Ørsta sentrum. Det stoppar alt vi held på med. Ingen vi ha han her, og vi ser at vegen må hamne langs traseen ut over mot ei Ørstafjordkryssing. Der ifrå, og det må inn i NTP, må vi ha ferja Festøy–Solavågen enn så lenge. Men får vi 20 minutts avgangar, er det ei løysing vi kan leve med. Vi kan løyse dette no heller og ta det store spørsmålet om Hafast/Fefast i KVU.

Meir å lese på Møre-Nytt:
Dette vert lest no:

Kommunen opprettar næringsfond

Om overskotet til kommunen blir stort nok dei komande åra, skal overskotet settast på eit næringsfond. Ordføraren har stor tru på tiltaket.

Usemje om avkøyring til Kiwi

Eigarane av Kiwi på Heltne ønskjer framleis direkte tilkomst frå Vikebygdvegen når Voldatunnelen kjem. Vegvesenet seier kontant nei.

60 nye politifolk til Møre og Romsdal

Ventar styrking på Søre

Møre og Romsdal får 60 nye politifolk i år. Nokre av dei vil kome til Søre Sunnmøre, trur lensmann Guttorm Hagen.

Bilforsikring med eigen app

Sparebank 1 Søre Sunnmøre lanserer smart bilforsikring, som skal motivere til og belønne tryggare køyring.

Til semifinalen i Norske Talenter

Bendik Hustadnes frå Volda gjekk fredag til semifinalen i Norske talenter etter ei imponerande trommeoppvising.

Vik Ørsta:

Satsar stort på trafikksikring

Ny produksjonslinje for lysmaster vil doble produksjonen

Mørenett-flyttinga:

Skal spare 4,8 mill. i året på samlokalisering

Rapport fortel at ulempa for dei tilsette vil vere størst ved å velje Dragsund.