– Vi vil sterkt prioritere tunell mellom Volda sentrum og Furene og som vi meiner vil føre til langt mindre gjennomgangstrafikk gjennom sentrum. Vi er derfor sterkt mot alle planar og investeringar som kan utsetje gjennomføring av denne tunellen. Vi meiner at forslaget til reguleringsplanen vil krevje så store investeringar at det er fare for lang tids utsetjing av tunellen og dermed store trafikkulemper i Volda sentrum, skriv Jørgen Amdam, leiar i Volda Arbeidarparti i ein høyringsuttale til Statens vegvesen.

Detaljreguleringsplanen for E39 mellom Volda hamn og Elvadalen er ute til høyring, og Volda Arbeidarparti er altså sterkt kritisk til planane, som mellom anna inkluderer ei ny bru over elva og opprusting av vegen gjennom sentrum.

Ap meiner vegane og andre kommunikasjonar i Volda sentrum må prioritere gåande, og binde sentrum saman til éi eining.

– Derfor er vi avvisande til det føreliggjande forslaget som i alt for stor grad lagar permanente inngrep og fysisk deler sentrum i to. Vi vil sterkt prioritere arbeidet med miljøgate og pågåande arbeid med miljøretta sentrumsutvikling.

Paritet meiner også at forslaget dekker over store delar av elva og vil føre til reduserte miljø- og opplevingskvalitetar.

– Vi ber Statens vegvesen om å planlegge inngrepa på nytt og slik at inngrepa blir langt mindre, tilpassa til ei framtid utan gjennomkøyring, eventuelt med mellom tiltak og det bør aksepterast at fartsgrensa gjennom sentrum blir sett til 30 kilometer i timen, seier

Ny bru: Ny bru over Øyraelva er eitt av tiltaka Statens vegvesen føreslår for å betre trafikkflyten gjennom Volda sentrum. Bildet viser eitt av fleire forslag til ny bru.