Dårlege tunnelar: – Rv. 15 er i så dårleg forfatning at han har stor avvisingseffekt for godstransport, meiner Jørgen Amdam. Både tunnelane og rasfaren ute i dagen er problematisk, meiner han.

Dårlege tunnelar: – Rv. 15 er i så dårleg forfatning at han har stor avvisingseffekt for godstransport, meiner Jørgen Amdam. Både tunnelane og rasfaren ute i dagen er problematisk, meiner han.

Ordførar Jørgen Amdam:

Ønskjer rv. 15 og 52

Ordføraren i Volda stiller seg bak kravet om Hemsedalsfjellet som hovudveg mellom aust og vest, men ønskjer også nye tunnelar på Strynefjellet.

– Volda kommune støttar heilt og fullt opp om Statens vegvesen si tilråding der de legg til grunn rv. 52 Hemsedalsfjellet som hovudveg aust-vest, i tillegg til E134 Haukelifjell, skriv ordførar Jørgen Amdam i brevet til Statens vegvesen.

Det er allereie avgjort at E134 skal vere den sørlege stamvegen mellom aust og vest. No står kampen om den nordlege stamvegen mellom rv. 7 over Hardangervidda og rv. 52 over Hemsedalsfjellet. Interesser i Bergens-området ønskjer Hardangervidda, medan Sogn og Fjordane, Sunnmøre og delar av Hordaland ønskjer Hemsedalsfjellet.

Vegvesenet tilrår rv. 52

Statens vegvesen har landa på rv. 52 som det beste alternativet, men har sendt saka ut på høyring før regjeringa kjem med si innstilling i samband med framlegginga av Nasjonal transportplan (NTP) til våren.

Amdam meiner hemsedalsvegen er viktig, fordi han vil gi redusert reisetid og transportkostnader for både nærings- og persontransport, og fordi han vil gi betre vinterregularitet mellom Søre Sunnmøre og Austlandet.

Strynefjellet

Amdam meiner likevel at det i tillegg er naudsynt med opprusting av rv. 15 over Strynefjellet.

– Rv. 15 er i så dårleg forfatning at han har stor avvisingseffekt for godstransport. Både dårlege tunnelar og rasfare elles på vegen medverkar til dette. Vi ber om at ny tunnel på Strynefjellsvegen blir bygd. Den nye tunnelen må eliminere problema med dagens tunnelar og dei rasutsette strekningane som ligg i dagen. Tiltaket vil avlaste E136 (gjennom Romsdalen, journ.merk.), i tillegg til å syte for betre utnytting av potensialet til Kvivsvegen og Eiksundsambandet.

Geiranger

Ordføraren ber også om at ei opprusting av Strynefjellsvegen inkluderer ei tunnelarm til Opplendskedal ved Geiranger.

– Tiltaket vil utløyse heilårsturisme i Geiranger-området og føre til auka omsetning for reiselivsbransjen i heile Sør-Noreg.

Meir å lese på Møre-Nytt:

Møre-Nytt ynskjer ein open og sakleg debatt. Alle innlegg vert kontrollerte etter publisering. Innlegg kan verte forkorta, redigerte eller fjerna. Det fulle namnet ditt må anten gå fram av e-postadressa, brukarnamnet eller Facebook-profilen din.

Dette vert lest no:

Tolv år og kyrkjeorganist

Eirik Stave er berre tolv år, men spelar kyrkjeorgel som om han ikkje skulle ha gjort anna.

Per Inge ryddar Ørsta

På 150 meter på Mosflata, samla Per Inge Rebbestad 14 sekkar med bos, isoporrestar, bildelar, oljetønner og restane av ei gatelykt.

Ny flyrute til Oslo

Widerøe aukar kapasiteten på Ørsta–Volda lufthamn, Hovden.

Takkar for gjevargleda

Leiaren for tv-aksjonen i Ørsta, varaordførar Karen Høydal, er sværet takksam for gjevargleda,

Ørsta legesenter skårar lågt

Ørsta Legesenter skårar lågt på Forbrukarrådet si rangering av informasjonsflyten og sørvisen hos landets fastlegekontor.

Skaut over 10.000 hjortar i Møre og Romsdal

Det er mange som likar hjortejakt i fylket vårt.