Dårlege tunnelar: – Rv. 15 er i så dårleg forfatning at han har stor avvisingseffekt for godstransport, meiner Jørgen Amdam. Både tunnelane og rasfaren ute i dagen er problematisk, meiner han.

Dårlege tunnelar: – Rv. 15 er i så dårleg forfatning at han har stor avvisingseffekt for godstransport, meiner Jørgen Amdam. Både tunnelane og rasfaren ute i dagen er problematisk, meiner han.

Ordførar Jørgen Amdam:

Ønskjer rv. 15 og 52

Ordføraren i Volda stiller seg bak kravet om Hemsedalsfjellet som hovudveg mellom aust og vest, men ønskjer også nye tunnelar på Strynefjellet.

– Volda kommune støttar heilt og fullt opp om Statens vegvesen si tilråding der de legg til grunn rv. 52 Hemsedalsfjellet som hovudveg aust-vest, i tillegg til E134 Haukelifjell, skriv ordførar Jørgen Amdam i brevet til Statens vegvesen.

Det er allereie avgjort at E134 skal vere den sørlege stamvegen mellom aust og vest. No står kampen om den nordlege stamvegen mellom rv. 7 over Hardangervidda og rv. 52 over Hemsedalsfjellet. Interesser i Bergens-området ønskjer Hardangervidda, medan Sogn og Fjordane, Sunnmøre og delar av Hordaland ønskjer Hemsedalsfjellet.

Vegvesenet tilrår rv. 52

Statens vegvesen har landa på rv. 52 som det beste alternativet, men har sendt saka ut på høyring før regjeringa kjem med si innstilling i samband med framlegginga av Nasjonal transportplan (NTP) til våren.

Amdam meiner hemsedalsvegen er viktig, fordi han vil gi redusert reisetid og transportkostnader for både nærings- og persontransport, og fordi han vil gi betre vinterregularitet mellom Søre Sunnmøre og Austlandet.

Strynefjellet

Amdam meiner likevel at det i tillegg er naudsynt med opprusting av rv. 15 over Strynefjellet.

– Rv. 15 er i så dårleg forfatning at han har stor avvisingseffekt for godstransport. Både dårlege tunnelar og rasfare elles på vegen medverkar til dette. Vi ber om at ny tunnel på Strynefjellsvegen blir bygd. Den nye tunnelen må eliminere problema med dagens tunnelar og dei rasutsette strekningane som ligg i dagen. Tiltaket vil avlaste E136 (gjennom Romsdalen, journ.merk.), i tillegg til å syte for betre utnytting av potensialet til Kvivsvegen og Eiksundsambandet.

Geiranger

Ordføraren ber også om at ei opprusting av Strynefjellsvegen inkluderer ei tunnelarm til Opplendskedal ved Geiranger.

– Tiltaket vil utløyse heilårsturisme i Geiranger-området og føre til auka omsetning for reiselivsbransjen i heile Sør-Noreg.

Møre-Nytt ynskjer ein open og sakleg debatt. Alle innlegg vert kontrollerte etter publisering. Innlegg kan verte forkorta, redigerte eller fjerna. Det fulle namnet ditt må anten gå fram av e-postadressa, brukarnamnet eller Facebook-profilen din.

Meir å lese på Møre-Nytt:
Dette vert lest no:

Kommunen opprettar næringsfond

Om overskotet til kommunen blir stort nok dei komande åra, skal overskotet settast på eit næringsfond. Ordføraren har stor tru på tiltaket.

Usemje om avkøyring til Kiwi

Eigarane av Kiwi på Heltne ønskjer framleis direkte tilkomst frå Vikebygdvegen når Voldatunnelen kjem. Vegvesenet seier kontant nei.

60 nye politifolk til Møre og Romsdal

Ventar styrking på Søre

Møre og Romsdal får 60 nye politifolk i år. Nokre av dei vil kome til Søre Sunnmøre, trur lensmann Guttorm Hagen.

Bilforsikring med eigen app

Sparebank 1 Søre Sunnmøre lanserer smart bilforsikring, som skal motivere til og belønne tryggare køyring.

Til semifinalen i Norske Talenter

Bendik Hustadnes frå Volda gjekk fredag til semifinalen i Norske talenter etter ei imponerande trommeoppvising.

Vik Ørsta:

Satsar stort på trafikksikring

Ny produksjonslinje for lysmaster vil doble produksjonen

Mørenett-flyttinga:

Skal spare 4,8 mill. i året på samlokalisering

Rapport fortel at ulempa for dei tilsette vil vere størst ved å velje Dragsund.